Aktywny urlop w Kudowie

Wakacje spędzane aktywnie zaczęły nam się podobać kilka lat temu. Na początek po prostu spróbowaliśmy urlopu na rowerach, ale wciągnęło nas na tyle, że od tego momentu za każdym razem albo prawie za każdym razem podczas urlopu staramy się sporo ruszać. Nie tylko rowery wchodzą w grę. Przecież nawet spacery po górach oznaczają aktywność i to dość solidną. Poza tym zdarzało nam się także wybrać na kajaki. Przy okazji można też zobaczyć sporo ciekawych miejsc oraz pozwiedzać.

Ciekawe wakacje w Kudowie Zdroju

pokoje kudowa zdrójTym razem celem naszej wyprawy była Kudowa Zdrój. W tych okolicach jeszcze nigdy nie byliśmy, więc postanowiliśmy sprawdzić, jakie atrakcje oferują. Propozycji jest mnóstwo, a pozytywnie oceniamy także ofertę noclegów. Jeśli idzie o pokoje kudowa zdrój ma sporo do zaproponowania. My szukaliśmy obiektu w bliskiej odległości od tras turystycznych, a także takiego, w którym możliwe byłoby wypożyczenie rowerów. Tym razem bowiem nie chcieliśmy zabierać naszego sprzętu. Zazwyczaj pakujemy swoje jednoślady, ale tylko wtedy, gdy nastawiamy się wyłącznie na jazdę. Tym razem był to tylko jeden z punktów programu. W każdym razie pokój, który zarezerwowaliśmy, znajdował się w obiekcie oferującym wypożyczenie rowerów. Poza tym było blisko tras turystycznych, także rowerowych, więc okazało się to dla nas idealne miejsce. Mieliśmy jeszcze możliwość zarezerwowania śniadań, co było szalenie funkcjonalnym rozwiązaniem. Szybki posiłek rano i można było ruszać w trasę. Poza tym mieliśmy do dyspozycji parking, co jest również istotnym aspektem, ponieważ szukanie miejsca dla auta bywa niezwykle trudnym zadaniem. A wracając do samego miejsca, w Kudowie Zdroju jest wiele atrakcyjnych okolic oraz sposobów spędzania czasu. Można postawić na aktywność, tak jak my, i na przykład jeździć rowerem lub spacerować, przy okazji podziwiając wspaniałe widoki.

To tylko jedna z możliwości. W Kudowie Zdroju jest również okazja do zwiedzania. Ciekawym obiektem jest Kaplica Czaszek, gdzie ściany oraz sufit wyłożone są ludzkimi kośćmi. Muzeum Zabawek powinno spodobać się zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Podobnie jak Szlak Ginących Zawodów. To miejsce, w którym można sprawdzić, jakie profesje kiedyś były potrzebne, a dziś już zanikają. Oczywiście ofert jest więcej, dlatego oprócz aktywności sportowej i rekreacyjnej skorzystaliśmy również z możliwości zwiedzania i poznawania.