Świetny apartament w idealnej cenie

Od dłuższego czasu planowaliśmy wypad na jakieś mini krótkie wakacje z naszą rodziną. Było to dla nas bardzo ważna. Z racji tego, że ten rok był niezwykle intensywny, nie mogliśmy pozwolić sobie na wakacje. Uznaliśmy, że w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu krótki weekendowy wyjazdy, który będzie stanowił niejako rekompensatę za te nasze nieodbyte wakacje.

Nasz weekend w uroczym Karpaczu

apartamenty w karpaczuOstatnio czytałam w jakiejś gazecie, że nawet dwudniowy wyjazd potrafi zdziałać cuda i dzięki temu możemy się maksymalnie zregenerować i wrócić z powrotem do pracy. Pełni sił i oczywiście wigoru. Długo zastanawialiśmy się nad tym, gdzie w zasadzie mamy pojechać. Nie byliśmy do końca przekonani, wcześniejszymi ofertami, które otrzymaliśmy. Na szczęście nasi znajomi polecili nam apartamenty w karpaczu. Okazało się, że był to doskonały wybór i jednocześnie fantastyczne miejsce. Jednak zacznijmy po kolei. Po pierwsze kiedy już udało nam się faktycznie zdecydować gdzie jedziemy no i oczywiście spakować swoje torby, walizki – ruszyliśmy w trasę. Kiedy po wielu godzinach dotarliśmy już na miejsce byliśmy jak wniebowzięci. Dokładnie tak. Bardzo serdecznie nas powitano. Pokazano nasz pokój. To była idealna wyprawa i cudowny hotel ze wspaniałą obsługą. Z racji tego, że oboje cenimy sobie komfort, wybraliśmy apartament. Był w podobnej cenie tak jak pokoje. Jednak o wiele lepiej wyposażony. Był naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Szczerze przyznam, że nie specjalnie lubiłam takie hotelowe klimaty. Kojarzyły mi się z bardzo dużym przepychem. Nie czułam się w nich komfortowo. Tutaj było zdecydowanie inaczej. Apartament był na wysokim poziomie, ale w nowoczesnym stylu, bez zbędnego przepychu jakiś ozdób. Było bardzo przytulnie i na poziomie. Jeżeli chodzi o mnie to najbardziej podobała mi się w nim ogromna łazienka z wanną z hydromasażem oraz prysznic.

Świetne i idealne na wieczorny relaks. Coś w rodzaju osobistego spa. Kolejnym atutem apartamentu było przede wszystkim to, że posiadał on balkon. Mieliśmy przepiękny widok na okolicę. Uwielbiam takie rozwiązania. Na dole znajdowała się restauracja z bardzo dobrym i w korzystnej cenie menu. Dzięki temu sami nie musieliśmy w ogóle gotować. To z kolei było dla mnie bardzo ważne. To był bardzo dobry czas.